onsdag 18 mars 2009

IKT: tankar kring LMS seminarium

Många.. Många .. Måånga presentationer om samma sak. Dock så måste jag säga att IGNITE-idén är briljant. 5 minuter är perfekt för att man inte ska hinna tappa intresset. Även om det handlade om samma saker som min grupp tagits upp så gick tiden fårvånansvärt fort. Fullkomligt älskade en av filmerna. Önskar att man orkade vara lika kreativ som dom varje gång man skulle göra något. Vi går ju ändå digitala media, tråkiga powerpoint är så gymnasium! Jag och Linda bollad med idén om att vi ska presentera någon uppgift med hjälp utav strumpdockor nästa gång. Det hade vart, rent ut sagt, kickass.

Annar så vet jag inte riktigt vad jag ska säga mer om seminariet. Det gick rätt bra trots krångel med apparatur och sal. Får fylla på när jag har mer inspiration helt enkelt.

Peace

1 kommentar:

  1. Strumpdockor, haha!

    Jag kommer inte sluta att vänta förrän jag sett det!

    SvaraRadera